28.02.2022 14:02
Jäsenlaskujen toimituksessa ongelmia osalla laskun vastaanottajista
Jäsenmaksut laskutettiin helmikuun alussa uuden klubijärjestelmän kautta. Viime viikolla saimme tietoomme, että osalle vastaanottajista ei laskua ollut toimitettu, vaan laskut ovat lähteneet vasta tänään 28.2., kolme viikkoa alkuperäisen ajan jälkeen.
Viivästynyt laskujen toimitus koskee niitä jäseniä, joille ei laskua ole toimitettu 8.2. sähköpostilla. Laskujen lähetyspalvelusta vastaavan operaattorin palvelinvika johti siihen, että laskut eivät olleett menneet järjestelmästämme eteenpäin tulostuspalveluun.
Mikäli olet tänään saanut OmaPostiin tiedon uudesta jäsenmaksulaskusta tai sinulle tulee lasku kuluvalla viikolla kirjepostina, jossa eräpäivä on 21.2.2022 on kyse viivästyneesti toimitetusta jäsenmaksun laskusta.
Viivästyneiden laskujen osalta eräpäivä on 15.3.2022, ei laskussa mainittu 21.2.2022
Pahoittelumme tapahtuneesta, valitettavasti emme voineet reagoida asiaan aikaisemmin.