Tiedote kauden päättymisestä, viimeinen pelipäivä sunnuntaina 13.11. | Tuusulan Golfklubi

Tiedote kauden päättymisestä, viimeinen pelipäivä sunnuntaina 13.11.

Viimeisiä viedään, niin se on tässä kohtaa syksyä valitettavasti todettava. Golfkausi 2022 on päättymässä ja kauden viimeiset pelit pelataan isänpäivänä. Maanantaista alkaen kenttä on suljettu, mutta kausi onneksi jatkuu sisäharjoitustilassa.

Sääennusteessa on luvassa tämän syksyn ensimmäinen pidempi kylmä jakso, joka näyttäisi jatkuvan aina marraskuun loppuun saakka, tämä valitettavasti tarkoittaa meille pelikauden päättymistä.
Maanantaista 14.11. alkaen ajanvaraus on suljettu. Ulkoilu kenttä-alueella on sallittua mikäli ei ole pakkasta ja kenttä jäässä, lyöntipaikoilla ja viheriöillä kulkeminen on kuitenkin kielletty, vaikka niitä ei olisi erikseen narulla suljettu.

Kuluva kausi alkoi erittäin haastavan talven ja pitkään jatkuneen kevään johdosta vasta 14.5., juhlallisesti avajaiskisalla ja lipunnostolla. Myöhäisestä ajankohdasta huolimatta toukokuussakin ehdittiin pelaamaan yli 3000 starttia, joka vastaa keskimääräin heinäkuun lukuja pelipäivää kohden.
Sunnuntaina pelataan kauden 184. pelipäivä, kun keskimäärin kaudessa on yli 200 pelipäivää. Startteja näihin päiviin mahtuu noin 29.000, joista Tuusulan jäsenet ovat pelanneet noin 19.000. Keskimäärin pelaajia on ollut koko pelikauden aikana noin 157 / päivä. Kesä-syyskuun ajalta vastaava luku on 186 starttia / päivä. Pelaajia kentällä on siis riittänyt ihan mukavasti.

Vaikka pelikausi ulkona päättyy, on sisäharjoitustila eli talvihalli, avoinna ja varaaminen sekä tuotteiden lunastaminen tapahtuvat kätevästi verkkokauppamme kautta. Huomenna lauantaina klubitalolla vietetään isänpäivän etkoja, joka samalla päättää myös ravintola kauden. Vapaita paikkoja voi vielä kysellä sähköpostilla suoraan Katjalta.

Tuleva vuosi on muuten Tuusulan Golfklubin 40. toimintavuosi ja juhlavuoden ohjelmaa rakennetaan jo täyttä vauhtia. Tästä tiedotamme lisää talven aikana.

Kiitos kuluneesta golfkaudesta kaikille pelaajille ja ravintolan asiakkaille sekä mukavaa syksyä, nähdään taas keväällä!

Syysterveisin,
Tuusulan Golfklubi ja Ravintola M.Par