Tiedote osakkaille 3.3.2023 | Tuusulan Golfklubi

Tiedote TGK:n osakkaille 3.3.2023

Osakkailla on mahdollisuus maksaa omistustaan vastaava osuus yhtiön pitkäaikaisista lainoista pois maaliskuun aikana. Lisäksi osakkailla on mahdollisuus vaihtaa osakkeen osakesarjaa yhtiöjärjestyksen mukaisesti. Molemmat toimenpiteet ovat täysin vapaaehtoisia.

LAINAOSUUDEN MAKSAMINEN

Osakkaille tarjotaan mahdollisuutta osakekohtaisen lainaosuuden maksamiseen maaliskuun aikana. Lainaosuus 611,27 euroa / pelioikeus tulee olla yhtiön tilillä Nordea FI11 1597 3006 1203 40 30.3.2022 mennessä. Maksun yhteydessä tulee mainita lainaosuutta koskevan osakkeen / osakkeiden numero/-t tai osakkaan nimi.

Huom. Lainaosuuden maksaminen on osakkaille täysin vapaaehtoista. Lainaosuuden maksamisen jälkeen osake on velaton ja vuosittain maksettavaksi jää vain hoitovastike.

Aiheeseen liittyvät yhtiöjärjestyksen pykälä:

”Hallituksen päätöksellä on osakkeenomistajilla mahdollisuus maksaa oma lainaosuutensa yhtiön veloista. Maksuajan ja tavan määrää hallitus.”

Osakkeiden muuntaminen E-, F- ja G-sarjan osakkeiksi on jälleen mahdollista, ilmoita muuntohalukkuus yhtiölle 31.3.2023 mennessä.

Yhtiön yhtiöjärjestyksen mukaisesti osakkaat voivat esittää hallitukselle osakkeensa muuntamista. Hallitus ottaa vastaan esityksiä osakkeiden muuntamiseksi maaliskuun loppuun saakka. Uudet osakesarjat mahdollistavat pelioikeuden käyttäjän vaihtamisen kauden aikana.

A-sarjan osake on muunnettavissa uudeksi E-sarjan osakkeeksi, B-sarjan osake F-sarjan osakkeeksi ja C-sarjan osake G-sarjan osakkeeksi.

Uusien osakesarjojen etuna vanhoihin verrattuna on se, että osakkeen tuottamaa pelioikeutta voi käyttää entistä joustavammin. E-, F- ja G-osakkeissa nimetyn pelioikeuden käyttäjää voi vaihtaa kauden aikana kaksi kertaa. Toisin sanoen pelioikeudella voi kauden aikana olla jopa kolme eri käyttäjää. Uuteen yhtiöjärjestykseen ja uusiin osakesarjoihin voit tutustua täällä.

Muuntomaksuksi on päätetty 30 euroa / osake.

Ilmoitus osakkeen muuntamisesta tulee tehdä kirjallisesti 31.3.2023 mennessä sähköpostitse osoitteeseen: toimisto@tgk.fi tai postitse osoitteeseen: Tuusulan Golfklubi Oy, Rantatie 2, 04310 Tuusula.